суббота, 30 сентября 2023 г.

Дистанційне навчання. Музичне мистецтво, 6 клас

Урок №35 (25.05 - 29.05)

Підсумкова робота (за період дистанційного навчання)

Перевір себе! Пройти опитування  в режимі "тестування" (не на час).

 https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-robota-za-period-distanciynogo-navchannya-433207.html

 

Урок №34 (18.05 - 22.05)

Річне узагальнення. Перевіряємо свої досягнення

Перевір себе! Пройти опитування  в режимі "тестування" (не на час).

 https://naurok.com.ua/test/richne-uzagalnennya-pereviryaemo-svo-dosyagnennya-439159.html

 

Урок №33 (12.05 - 15.05)

Жанри зустрічаються 

Перевір себе! Пройти опитування  в режимі "тестування" (не на час).

 https://naurok.com.ua/test/balet-opereta-441750.html

 

Урок №31, 32 (27.04 - 30.04/04.05 - 08.05)

Музично-театральні жанри: балет, оперета 

Тема: МУЗИЧНО-ТЕАТРАЛЬНІ ЖАНРИ: БАЛЕТ, ОПЕРЕТА
Балет — слово французького походження з італійськими коренями, що означає «танець». Тобто балет — це музична вистава, зміст якої втілено засобами танцю. Цей синтетичний жанр творчості поєдн…
Перейти к документу Sway

 

 

Урок №30 (21.04 - 24.04)

Симфонічна фантазія. Поема

 

Урок 30. Тема: Музична фантазія і симфонічна поема.
Чи полюбляєте би фантазувати? Імовірно, немає на світі такої людини, яка б ніколи не мріяла або не фантазувала.
Перейти к документу Sway

 

Урок № 29 (13.04 - 17.04)

Концерт

 

КОНЦЕРТ ДЛЯ ДРУГА
У сучасному житті ми часто вживаємо слово "КОНЦЕРТ" в різних значеннях:
Перейти к документу Sway

Урок № 28 (06.04 - 10.04)

Увертюра

 

Урок 28. Тема: Знайомтесь, увертюра.
Увертюра—це жанр симфонічної музики. У перекладі з французької мови означає «початок», або «відкриття».
Перейти к документу Sway

 

 

 

 

Урок №26 (16.03 - 20.03)

 Сюїта

 У давні часи збірку, яка складалась о окремих п’єс, називали  сюїтою. Іноді для позначення такого твору композитори використовували інший термін — партита.
     Сюїта — жанр камерно-інструментальної музики; твір, що складається з різних частин, об’єднаних спільним задумом чи ідеєю.
     Історично першою старовинною сюїтою була танцювальна, яку писали для одного інструмента або оркестру. Спочатку в ній було два танці: велична павана і швидка гальярда.

     
     Поступово композитори почали вводити в інструментальні сюїти інші танці, наприклад, алеманду, гавот, буре, менует, сарабанду, жигу, куранту. Усі ці салонні танці виконували на балах при королівських дворах Європи.


Згодом танцювальність стає необов'язковою ознакою. При цьому танцювальна музика не зникає із сюїти, а навпаки, у неї вводяться нові, сучасні танці, наприклад, «Ляльковий кек-уок» із сюїти К. Дебюссі «Дитячий куточок» Слухайте за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KTTRhvqOYVw 

     Нині доволі часто з'являються сюїти для симфонічного оркестру, укладені з музики до театральних вистав, наприклад, загальновідома й улюблена багатьма програмна сюїта Едварда Гріга «Пер Гюнт».

Е. Гріг» В печері гірського короля» слухати за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=cqTw5vQvtu4&t=49s




     Микола Віталійович Лисенко (1842-1912) - український композитор, піаніст, диригент, педагог, збирач пісенного фольклору.
Одним із визначних фортепіанних творів Лисенка стала українська сюїта у формі старовинних танців на основі народних пісень — фортепіанний твір Миколи Лисенка, який складається з шести частин.

 Відкриває сюїту прелюдія на основі мелодії української народної пісні «Хлопче-молодче, який ти ледащо» за посиланням  https://drive.google.com/file/d/1Ry2i89xueDa20AZugr4-2wXYtJuGrP-L/view

Сарабанда  «Сонце низенько, вечір близенько» , посиланняпhttps://drive.google.com/open?id=1hpp8zOkXhm-26q_XkJiPDhW3laDqEJfT  Ця частина базується на пісні- романсі «Сонце низенько, вечір близенько». 
Вокально-хорова робота
Робота  над піснею «Веселка» Н. Май караоке https://www.youtube.com/watch?v=9aM-gmKdLn0

Урок №27 (30.03 - 03.04)

Симфонія

6 клас Симфонія
 Упродовж багатьох століть розвитку музичного мистецтва сформувалися симфонічні жанри: симфонія, увертюра, симфонічна поема і фантазія, картина, а також концерт.
Перейти к документу Sway

Комментариев нет:

Отправить комментарий